Vem är min handläggare?

Vem är min handläggare

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga. I din fråga undrar du vem som är din handläggare. Lawline har tyvärr inte möjlighet att besvara den frågan. Jag rekommenderar att du vänder dig till den aktuella myndigheten och frågar någon vem som är din handläggare. Det framgår inte heller av frågan vilken myndighet du menar. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig angående vem som är din handläggare, men om du får juridiska problem eller har frågor rörande myndighetsbeslut eller andra juridiska frågor är du välkommen att höra av dig.

Du kan gärna ringa Lawlines telefonrådgivning om du har fler frågor. Telefonnumret är 08-533 300 04, och rådgivningen har öppet måndag–fredag kl. 10.00–16.00.

Vänligen,

Jenny HedinRådgivare