FrågaARBETSRÄTTÖvrigt 31/07/2019

Vad man ska tänka på vid en tenta i arbetsrätt?

Hej tips på vad man ska tänka på vid en arbetsrätts tenta ? Hur löser man case enklast så man inte glömmer några problem och rättsregler? Jag gör det så svårt för mig och skriver mycket från början att jag kan glömma det jag kan för att lösa alla problem .

Lawline svarar

Hej!

Lawline besvarar tyvärr inte den här typen av frågor utan endast frågor som rör konkreta juridiska ärenden.

Hoppas att du finner svar på din fråga i ett annat forum och lycka till på tentan!

Med vänliga hälsningar,

Johan HeimanRådgivare