Stresspåverkan

Hej

Hur blir arbetarna påverkade stressmäsigt av entreprenadformerna?

Lawline svarar

Hej!

Som jag tolkar din fråga är den inte av juridisk karaktär, utan handlar om hur stress påverkar arbetare. Svar på detta tror jag du hittar bättre hos en forskare eller läkare som är specialiserad på området stress. Har jag förstått din fråga fel är du självklart välkommen att ställa om den här på Lawline.se så försöker jag eller någon av mina kollegor svara dig så snart som möjligt. För det fallet att du ställer om din fråga får du gärna utveckla den mer så att den juridiska problematiken framgår tydligare.

Ha en trevlig dag!

Vänligen,

Lawline RådgivareRådgivare