Problem med bostadsrätt - få juridisk hjälp hos Lawline

Hej,

jag har en konflikt med säljarna kring lägenheten jag köpte och tillträdes datum är nu på fredag.

hur kan jag kontakta en jurist för att veta vad har jag för rättigheter och skyldigheter innan tillträdes datum.

Hälsning

Hassan

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline!

Som jag förstår din fråga har du köpt en bostadsrätt där det uppstått en konflikt mellan dig och köparen angående vad ni kommit överens om enligt avtalet. För att få hjälp med problemet kan du använda Lawlines betaltjänster. Antingen kan du ställa en Expressfråga och få svar inom 3 dagar eller så kan du få hjälp av en jurist på Lawlines Juristbyrå. All information om tjänsterna finns på vår hemsida.

Hoppas att du fått den vägledning du behövde för att ta frågan vidare.

Med vänlig hälsning,

Lawline RådgivareRådgivare