FrågaAVTALSRÄTTFormkrav21/07/2014

Namnförtydligande och underskrift

Hej har en fråga om namnförtydligan o underskrift måste vara får samma person om det ska vara gilltigt enligt lag ?

Lawline svarar

Hej och välkommen till Lawline!

Den fråga du ställt kan inte besvaras på ett för alla lagar gemensamt sätt, eftersom det finns tusentals lagar i Sverige. Jag får därför be dig att närmre precisera i vilket sammanhang din fråga ställs.

Lawline RådgivareRådgivare