FrågaAVTALSRÄTTÖvrigt19/12/2020

Måste man lämna legitimation till kassan för att ta matvagnen till parkeringen?

Måste man lämna legitimation till kassan för att ta matvagnen till parkeringen ?

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Något generellt svar kan jag här inte ge. Det är upp till varje matbutik att själva bestämma hur deras egendom får nyttjas och i vilka lägen.

Med vänliga hälsningar!

Martin CarlehedenRådgivare