Lågprioriterade ärenden

Räknas alla lågprioriterade ärenden som icke allvarligt?

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga. För att vi ska kunna ge dig den bästa och korrekta rådgivningen bör vi ha lite mer information rörande din fråga. Kommentera gärna vilken myndighet det rör sig om och vilket sorts ärende. Var gärna lite mer specifik så att vi kan svara så gott vi kan.

Återkom gärna genom att skicka in en ny fråga eller kommentera den här, så ser vi till att svara på din fråga.

Med vänliga hälsningar,

Azra DelkicRådgivare