FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt30/11/2014

Kan ni på Lawline rekommendera mig ett juridiskt ombud?

Hej! Kan Lawline rekommendera ett juridiskt ombud med medicinskt etiska frågor som specialitet i landsorten.

Med vänlig hälsning

Lawline svarar

Hej, och tack för din fråga.

Vi på Lawlines gratistjänst kan tyvärr inte bistå med sådana rekommendationer. Men bland Lawlines sponsorer, som hjälper till att möjliggöra gratistjänsten, finns en rad byråer representerade med olika inriktning. Bland sponsorerna finns Familjens Jurist som är etablerade över hela landet. Det går att via Lawlines sida boka en tid för rådgivning hos Familjens Jurist, och om det skulle vara så att de inte har den kompetens som krävs för ämnet kan de säkerligen rekommendera dig vidare.

Lawlines sponsorer hittar du här, och boka tid hos Familjens Jurist kan du göra här.

Lycka till!

Vänligen,

Lawline RådgivareRådgivare