Kan Lawline hjälpa till när man fått avslag från Försäkringskassan?

Hej! Jag är svensk studetande i utlandet och har fått avslag från Försäkringskassan gällande svenskt EU kort samt försäkringstillhörighet. Jag skulle vilja förklara läget för er över telefon och sen se om jag borde anlita er och vad ni bedömer att chanserna är för att jag har rätt.

Vänligen kontakta mig

Vänligen,

Henri

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänt dig till Lawline!

Hör av dig till våra telefonrådgivare så kan de avgöra om/hur Lawline kan hjälpa dig vidare!

Telefon: 08-533 300 04
Öppettider: måndag–fredag kl. 10.00–16.00

Lawline RådgivareRådgivare