Hitta juridisk ombud.

Hej,

Jag har problem med Försäkringskassan och behöver en advokat som kan hjälpa mig.

Hur hittar jag en som kan Försäkringskassans underliga regelverk?

Helst i Karlstad men annars i Stockholm.

Tacksam för tips!

Vänlig hälsning

Lawline svarar

Hejsan där!

Här på Lawline så försöker vi göra juridiken enkel och tar en lagreglerad timkostnadsnorm, självklart rekommenderar jag våra egna kompetenta jurister som har sitt säte i Stockholm. Vi kan även kontakta dig via telefon och skype om det är så att det blir knepigt att åka in till Stockholm.

Du kan göra detta genom att klicka på länken nedan.

Boka tid med jurist.

Allt gott och fortsatt trevlig helg!

Binh TranRådgivare