FrågaPROCESSRÄTTRättshjälp29/08/2017

Allmän juridisk rådgivning

Till Lawline Juristbyrå

Hej! 2017-08-28

Är det möjligt att få ett inledande kostnadsfritt möte.

Detta för att förklara mitt ärende. Det gäller mitt ombuds ansvarsförsäkring som är tecknat hos Zurich försäkringsbolag.

Efter en lång tids skriftväxling med Zurich hänvisar de till allmän domstol.

Jag önskar rådgivning om det är meningsfullt att gå vidare till allmän domstol med hjälp av Lawlines jur. kand.

Tacksam för svar

Med vänlig hälsning

Lawline svarar

Hej,

Behöver du hjälp med försäkringsjuridik rekommenderar jag att du bokar tid hos en av våra jurister. Du kan boka tid direkt på http://lawline.se/boka

Lawline RådgivareRådgivare