FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt20/06/2006

Hitta bodelningsförrättare

Om man bor i stockholm, hur får man tag på en bodelningsförättare att föreslå till tingsrätten, ringer man runt till advokatbyråer eller finns det någon form av lista som tingsrätten tillhandahåller mvh staffan

Lawline svarar

Hej! På Stockholms tingsrätt hänvisade de mig till advokatsamfundets hemsida för att hitta advokater/bodelningsförrättare. Länken till sidan är http://www.advokatsamfundet.se/customer/Matrikel/consume/search.asp?smx=5 . Mvh
Anna BergmanRådgivare