FrågaSTRAFFRÄTTÖvriga brott15/12/2019

Vem vänder jag mig till för att anmäla brott mot alkohollagen?

Vem vänder jag mig till för att anmäla ett företag som strider mot alkohollagen?

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din juridiska fundering.

Du kan vända dig till Polisen för att anmäla brott mot alkohollagen.

Du är varmt välkommen att vända dig till oss på Lawline vid fler juridiska frågor.

Med vänlig hälsning,

Sabrina CuranRådgivare