Var får man tag i intyg på att man arbetat?

vart man få intyg när man har jobbat i sverige under tiden 1980-1993

Lawline svarar

Hej, och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Eftersom det inte framgår av din fråga kommer jag anta att du behöver ett personbevis av något slag. Om du trycker här så kommer du till skatteverkets sida för att beställa personbevis. Där kan du enkelt ange vem som behöver handlingen och varför. Du kan ringa Skatteupplysningen på 0771-567 567 om du inte själv kan hitta och beställa personbeviset du behöver.

Jag hoppas att detta besvarar din fråga, tveka inte på att höra av dig till oss igen och du har fler funderingar.

Aram ShokorRådgivare