Skoluppgift

Hej! Jag läser till civilekonom och har just nu en uppsats där jag tar upp vissa juridiska bitar. Jag behöver hjälp att formulera om hur en dom ser ut. Vad skriver man först osv?

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Vi har som policy att inte svara på frågor som har med skolarbeten att göra. Jag hänvisar dig därför till relevant kurslitteratur och lagtext.

Lycka till!

Vänligen,

Siva ArifRådgivare