Ofullständig fråga - Skola & utbildning

igår så frågade vår lärare "vad ska det bli av er" för att vi stälde frågor till henne när det är hennes ansvar att hjälpa till och sen så hade vi läxförhör och min kompis hade 3/10 rätt och då så frågar läraren "har du pluggat på biologi provet" och det hade då sa läraren "du får göra om det nästa vecka" vilket hon inte kan för då har vi fysik prov och religons prov och hon är väldigt otrevig bara man ställer en fråga efter detta mådde jag skit rent ut sagt och nästa lektion har vi idrott och då är jag så förbannad så när mina kompisar gör någor roligt så vill jag gråta för att jag skrattar för jag är helt förstörd inombords.

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Tyvärr har jag svårt att utläsa av din fråga exakt vad det är du önskar få hjälp med. För att kunna ge dig ett utförligt svar eller annorledes hjälpa dig skulle du dels behöva tydliggöra din frågeställning något dels ge lite mer information om just din situation (t.ex. vad, mer exakt, är det som du vill ha hjälp med? Vill du veta om din lärare har betett sig olämpligt eller gjort fel på något sätt? Vad är det, i  så fall, med din lärares beteende som du tycker är olämpligt och varför?).

Vänligen försök att ställa din fråga på nytt så att vi, snarast möjligt, kan återkomma med ett svar. Jag beklagar olägenheten men tveka inte att höra av dig igen så att vi kan hjälpa dig med ditt ärende.

Vänligen,

Lawline RådgivareRådgivare