FrågaAVTALSRÄTTAvtal30/06/2021

När får jag svar på min fråga?

Hej!

Jag ställde en arbetsrätts fråga här.

Om jag fattat rätt så skulle jag kunna se svar här och även återkoppling på mail.

Jag har varken fått svar på det ena eller andra.

En från er ringde upp mig från detta nummer 0720 92 94 11. Är det en jurist från er?

Skulle också få ett mail med en länk till bokad tid. Har inte fått det.

Lawline svarar

Hej!

Jag kan tyvärr inte se din arbetsrättsliga fråga här. Om du har angett din mail när du skickade in frågan, så ska du få ett mail när din fråga är besvarad. Prova att skicka in din fråga igen så ska vi hjälpa dig så fort vi kan. Lawline förbehåller sig dock rätten att inte besvara alla inkommande frågor. Har vi inte möjlighet att besvara din fråga meddelar vi dig detta via e-post.

Vi får in väldigt många frågor dagligen och kan inte garantera svar på alla. Skicka ett mail till vår ledning på info@lawline.se eller vanlig post till Lawline AB, Oxenstiernsgatan 25, 115 27 Stockholm så kan vi hjälpa dig bättre.

Om du vill ha svar på din fråga inom kort tid så rekommenderar jag att du ringer oss för gratis telefonrådgivning. Telefonnumret är: 08-533 300 04 och våra öppettider är: måndag–fredag kl. 10.00–16.00. Om du vill ha ett skriftligt svar inom 24 timmar, eller för ett lägre pris, inom 3 dagar så kan du vända dig till vår expressrådgivning, ställ din fråga här.

Lycka till.

Philip StockerRådgivare