FrågaFAMILJERÄTTBodelning12/06/2019

Lawline och bodelning

Hej.

Jag behöver råd när det gäller bodelning. Kan no hjälpa mig?

Lawline svarar

Hej och välkommen till Lawline!

Vi hjälper dig gärna med dina funderingar kring bodelning och även andra frågor som har med juridik att göra. För att hjälpa dig behöver vi mer information exempelvis om din fråga rör en bodelning till ett äktenskap eller samboskap, eftersom det är två olika lagar det rör sig om.

Ju mer beskrivande din fråga är desto bättre kan vi hjälpa dig.

Återkom gärna med en komplettering av din fråga!

Med vänlig hälsning,

Natasha FathifardRådgivare