Kompetenta jurister inom hyresrätt

Hej

Vi behöver så småningom hjälp av en jurist som är kunnig inom området: Hyresrätt för företag speciellt vad gäller andrahandsuthyrning till och av företag.

Vem rekommenderar ni?

Lawline svarar

Hej och tack för du vänder dig till Lawline med din fråga.

Här på Lawline har vi kompetenta jurister inom hyresrätt som kan hjälpa er med det ni behöver hjälp med. Det går träffa jurister i person eller via telefon.Här kan ni klicka för att boka. Eller ringa Lawlines telefonrådgivning
på nummer 08-533 300 04 måndag-fredag 10-16.

Hoppas ni fick svar på er fråga!
Med vänliga hälsningar,

Marcus KarlssonRådgivare