FrågaFAMILJERÄTTBodelning05/02/2019

Kan Lawline upprätta bodelningsavtal?

Hej ,

jag har ett beslut från bodelningsförrättaren där det framgår hur tillgångar och skulder skall fördelas.

Det jag behöver hjälp med är att ta fram ett bodelningsavtal enligt det som framgår i bodelningsbeslutet.

Är det något man kan få hjälp med och i så fall hur mycket skulle det kosta ?

Tack för hjälpen i förhand.

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Lawlines jurister arbetar med alla rättsområden förutom straffrätt och skatterätt. Våra jurister har god vana av bland annat upprättande av bodelningsavtal.

Jag kan inte ge dig ett klart besked just nu vad kostnaden kan bli, men återkom till mig per e-post på dennis.lavesson@lawline.se för vidare kontakt och offert!

Med vänliga hälsningar,

Dennis LavessonRådgivare