Kan Lawline hjälpa till med testamente?

Om vi anlitar er för att skriva två testamenten, får vi då hjälp med att bevittna dem?

Eller måste vi ordna det själva?

Lawline svarar

Hej! Stort tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Min rekommendation är att du direkt tar kontakt med juristbyrån i denna fråga på telefon 08-533 300 04 under telefontiderna måndag–fredag kl. 10.00–16.00.

Bästa hälsningar,

Sabrina CuranRådgivare