FrågaARBETSRÄTTÖvrigt 31/07/2019

Hur tänker man och skriver man... enklast vid att lösa case i en arbetsrättstenta? Så man inte glömmer bort något eller glömmer att ta med vissa problem

Lawline svarar

Hej och tack för att du har förtroende för Lawline och därför vänder dig till oss med din fråga!

Lawline har som policy att inte besvara skoluppgifter. Mot bakgrund av detta kan jag dessvärre inte besvara din fråga. Jag hoppas att du finner ett svar på din fråga på ett annat vis.

Många vänliga hälsningar,

Christoffer DahlRådgivare