Hur hittar man svaret man fått från Lawline?

Jag fick tidigare ett svar på min fråga från Lovisa Lundgren angående arbetsgivarens rätt att göra avdrag på månadslönen om det inte finns tillräckligt med jobb.

Jag vet inte med det står 80898 om det är ärende numret.

Skulle vilja vet var jag hittar någon referens till det svar jag fick så jag kan hänvisa till det mot arbetsgivaren.

Tacksam för svar.

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du har vänt dig till Lawline med din fråga.

Jag utgår från att du menar hur du hittar svaret du fick. När du har fått svar på frågan får du en länk skickad till den mailadress du angett. Klickar du på den hittar du svaret. Jag bifogar här nedan en länk till ditt svar.

https://lawline.se/answers/far-arbetsgivaren-dra-av-pa-lonen-for-att-det-finns-for-lite-att-gora-pa-jobbet

Har du fler frågor är du välkommen att höra av dig!

Med vänliga hälsningar,

Lovisa LundgrenRådgivare