FrågaFASTIGHETSRÄTTÖvrigt15/01/2021

Hjälp med att upprätta ett överklagande

Jag behöver ev. hjälp med ett överklagande i Hyresnämnden i stockholm kan ni vara behjälpliga och vad är kostnaden ?

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline!

Behöver du hjälp med upprättandet av ett överklagande rekommenderar jag dig att du bokar tid hos en av våra jurister. Du kan boka tid direkt här.

Våra jurister debiterar 2 000 kr per timme (2020). Du kan också maila våra jurister på info@lawline.se.

Med vänliga hälsningar,

Emma NilssonRådgivare