Hjälp med att överklaga Migrationsverkets beslut

Hej!

Min familj har fått avslag på sin ansökan om medborgarskap och vi vill nu överklaga migrationsverkets beslut till Migrationsverketsdomstol och nu undrar jag om ni har möjlighet att hjälpa mig att överklaga beslutet.

Eller är det bättre om vi går till en advokatsbyrå?

Hälsningar

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med ditt ärende!

Lawline juristbyrå tar emot migrationsärenden och kan därför hjälpa er med att överklaga avslagsbeslutet om medborgarskap från Migrationsverket. Vi har professionella jurister som kan hjälpa er med att utreda era chanser till framgång. Vi kan också hjälpa er med själva överklagandet samt biträda er i domstolsprocessen. Vanligtvis inleds ärendet hos oss genom att en jurist kontaktar er via mail för att boka in en tid för ett möte. Mötet kan ske på vårt kontor i Stockholm eller över Skype eller telefon.

Våra jurister tillämpar den lagstadgade timkostnadsnormen om 1678 kr per timme. Ni har möjlighet att bestämma i förväg hur långt det första mötet ska vara, exempelvis en timme. Om ni är intresserade av att anlita oss kan ni maila mig på johan.landstrom@lawline.se så återkommer en av våra jurister med en offert.

Mvh
Johan Landström

Johan LandströmRådgivare