Hjälp med att kontrollera avtal

Kan ni hjälpa till med att se om ett avtal kring samägande vid husköp ser bra ut eller om det finns eventuella fallgropar?

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Om du vill ha hjälp med att titta på ett specifikt avtal eller få mer kvalificerad juridisk rådgivning kan du boka tid med en jurist på vår hemsida (här.) Om du fyller i dina kontaktuppgifter och berättar kort vad det gäller, precis som du gjort här, kommer en av våra jurister kontakta dig så snart som möjligt. Du kan även ringa oss på 08-533 300 04 mellan 10 och 14 måndag till fredag.

Jag hoppas att detta gav svar på din fråga och att vi kan hjälpa dig vidare!

Vänligen,

Emmy RosendahlRådgivare