FrågaFAMILJERÄTTBodelning11/07/2018

Har Lawline bodelningsdokument för utskrift?

Har ni Bodelnings dokument att skriva ut?

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Vi erbjuder flera olika dokument via vår avtalstjänst till en mycket fördelaktig kostnad (bland annat äktenskapsförord och samboavtal). Just dokument för bodelningar har vi inte i avtalstjänsten. Däremot kan vi hjälpa dig med bodelning till ett konkurrenskraftigt pris. För att få hjälp med ett sådant rekommenderar jag dig att du kontaktar någon av våra duktiga jurister! De kan hjälpa dig med bodelning antingen genom ett möte, över telefon eller per e-post.

Lycka till!

Vänligen,

Dennis LavessonRådgivare