Avslag om uppehållstillstånd vid överdomstolen

Hej min make har fått avslag av högsta instansen vill säja överdomstol dör uppehållstillstånd, vad ska man göra nu,? Kan vi söka om på nytt.

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Jag antar att du syftar på Migrationsöverdomstolen i din fråga. Precis som du nämner är detta högsta instans vilket innebär att ett överklagande av avslaget tyvärr inte kan göras och domen kommer därmed stå fast.

Hoppas du har fått svar på din fråga!

Lawline RådgivareRådgivare