FrågaSKATTERÄTTÖvrigt01/11/2005

Gräns för skattejämkning

Var går gränsen för hur mycket jag får tjäna om jag vill skattejämka?

Lawline svarar

Hej! Man kan jämka och på så sätt slippa skatt om man tjänar under 16 700 kronor/år. Mer information finns på skatteverkets hemsida www.skatteverket.se Om jag missuppfattat eller du har någon annan fråga får du gärna höra av dig igen.
Fia BergRådgivare