Delvis gynnande beslut

Hej! Kan man överklaga ett gynnande förvaltningsbeslut som går paren emot? till exempel om jag söker bistånd på 3000kr men blir beviljad 1500kr. I detta fall handlar det ju om ett gynnande beslut men jag fick inte den summan som jag ansökte.

Lawline svarar

Hej och tack för din fråga! Din fråga har redan behandlats på Lawline och därför hänvisar jag dig till det svaret som är tillämpligt även i ditt fall. http://lawline.se/answers/12964 Med vänlig hälsning,
Maria KronvallRådgivare