Vad finns för rådgivning på Lawline?

Hej!

Jag försöker hjälpa en vän med lite migrationsfrågor. Jag märkte när jag skrev här att det fanns begränsningar i antal ord och de räckte inte för att ge hela bilden. Har kollat frågor och svar utan att hitta något liknande.

Kan jag få annan typ av rådgivning. Vad kostar det i så fall?

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till Lawline!

Utöver vår gratisrådgivning som du använt dig av nu, så har Lawline även en juristbyrå i Stockholm. Det går såklart även att få hjälp via telefon eller Skype om du inte har möjlighet att komma till kontoret i Stockholm.

Du kan boka tid med en av juristerna genom att boka själv på hemsidan här.

Rådgivning av en erfaren jurist hos Lawline kostar 2 000 kronor inkl. moms per timme. För andra tjänster exempelvis upprättande av avtal eller liknande finns ofta fasta priser.

Lawline erbjuder också gratis telefonrådgivning. Där får du svar precis som i gratisrådgivningen av kunniga juriststudenter. Den kan du nå genom att kontakta telefon: 08-533 300 04

Öppettider: måndag–fredag kl. 10.00–16.00

Jag hoppas att detta gav svar på din nuvarande fråga!

Vänligen,

Erica LagerRådgivare