Ofullständig fråga - Betalningsanmärkning
Lawline svarar
Hej,
Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.
Tyvärr har jag svårt att utläsa av din fråga exakt vad du önskar få hjälp med. För att kunna ge dig ett utförligt och detaljerat svar skulle du dels behöva tydliggöra din frågeställning något dels ge lite mer information om just din situation (t.ex. vad, mer exakt, är det som du vill ha hjälp med? Menar du t.ex. att betalningsanmärkningarna har givits på felaktiga grunder och vill att dessa rättas? Vad har föranlett dina betalningsanmärkningar?).
Vänligen försök att ställa din fråga på nytt så att vi, snarast möjligt, kan återkomma med ett svar. I den mån din fråga inte kan ställas på ett kortfattat sätt, och du har möjlighet till det, så kan du även boka en tid med vår juristbyrå eller kontakta oss via telefon.
Kontaktuppgifter till vår telefonkontakt:
Telefon: 010-207 93 00
Öppettider: Mån-fre kl. 10.00-16.00
Jag beklagar olägenheten men tveka inte att höra av dig igen så att vi kan hjälpa dig med ditt ärende.
Vänligen,