FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt08/12/2020

Ofullständig fråga

Fick ta ett urinprov utomhus, men dom tog aldrig ett test på plats, måste dom inte göra det så man ser att det går rätt till.

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Tyvärr kan jag inte utläsa av din fråga vad du önskar få hjälp med. Vänligen försök att ställa din fråga på nytt på ett så kortfattat men tydligt sätt som möjligt så att vi snarast kan återkomma med ett svar.

Jag beklagar olägenheten.

Vänligen,

Joakim StrömbladhRådgivare