FrågaÖVRIGTÖvrigt19/03/2023

När får jag svar på min fråga jag ställt till Lawline?

Hej! Jag undrar när jag får svar på min fråga som jag nu ställt till er tre gånger?

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Jag tolkar det som att du har ställt en gratisfråga till oss på Lawline. Vi får in tusentals frågor och hinner således dessvärre ej besvara samtliga gratisfrågor som kommer in. Jag rekommenderar dig att vända dig till vår expressrådgivning om du vill få ett garanterat svar inom 1-3 arbetsdagar. Du kan ställa din fråga igen genom att klicka på denna länk

Om du inte vill betala har du även möjlighet att ställa din fråga igen och välja "30 dagars" alternativet, men då finns det som sagt ingen garanti att vi kommer att hinna besvara den!

Ett tips är att ta en titt i vårt arkiv med redan besvarade frågor. Kanske har du svar på din fråga redan där.

Lycka till!

Med vänliga hälsningar,

Emelie SandénRådgivare