FrågaSTRAFFRÄTTÖvrigt10/06/2019

Kontaka Lawline

Hej

Det vore jag jätte tacksam om ni ringer mig. Det är lite komplicerad att skriva tyvärr.

Det gäller om ett ärende som jag har blivit felbehandlat av polisen.

Tack på förhand

Viktor

Lawline svarar

Hej! Vi kan inte ringa upp dig då det inte är så vår verksamhet fungerar. Dock vill vi gärna hjälpa dig så gott det går ändå så klart!

Eftersom du beskriver det som att du har det lite komplicerat med skriften så vill vi uppmana dig till att kontakta oss via telefon. Detta gör du på telefonnummer 08-533 300 04. Det är gratis att ringa till oss vid första kontakten!

Hoppas vi kan hjälpa dig på något sätt!

Allt gott,

Mvh

Ebba AlkehagRådgivare