FrågaFAMILJERÄTTAdoption26/12/2020

Kan jag hitta information om mina biologiska föräldrar?

Hej jag är 67 år adopterad som nyfödd vet att min biologiska mamma var 16 år skulle vilja veta vem hon varelser är.

Lawline svarar

Hej,
Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Här och här finns information som rör vart handlingar rörande din adoption kan finnas och vilka du kan kontakta för att försöka få svar på vem din biologiska mamma är. Hoppas du hittar de svar du söker!

Vänligen,

Matilda BergströmRådgivare