FrågaFAMILJERÄTTUnderhåll29/09/2021

Hur kan jag komma i kontakt med Lawlines juristbyrå?

Hej,

Jag bor i Sverige och har två ungar i Kapstaden, Sydafrika.

Jag skulle behöva hjälp att hitta en advokat som kan hjälpa mig med en underhållstvist.

MVH, X

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline för juridisk rådgivning!

I den mån du vill att en jurist ska hjälpa dig att kolla över ditt ärende så råder jag dig att skicka en kostnadsfri bokningsförfrågan till vår juristbyrå. Det kan du göra här. Du kan även kontakta oss via telefon för vidare rådgivning i ditt ärende.

Kontaktuppgifter till vår telefonkontakt:

Telefon: 08-533 300 04

Öppettider: Mån-fre kl. 10:00-16:00

Jag hoppas att du har fått ett någorlunda hjälpsamt svar på din fråga.

Vänligen,

Lawline RådgivareRådgivare