FrågaOFFENTLIG RÄTTÖvrigt09/01/2019

Hur kan jag få hjälp att söka om visum till USA?

Jag skulle behöva hjälp att söka om visum till USA, då jag blev nekad då jag gjorde processen ensam. Vad kan jag göra..?

Lawline svarar

Hej! Vad du kan göra är att boka tid med en av våra jurister på vår juristbyrå.

Det kan du göra genom att klicka på följande länk https://lawline.se/boka.

Då kan du få hjälp av en jurist genom hela processen.

Om du bara vill ha svar på någon fråga är du varmt välkommen att höra av dig här igen med ytterligare omständigheter så ska vi försöka svara så gott vi kan.

Lycka till!

Mvh,

Nina ErlandssonRådgivare