FrågaOFFENTLIG RÄTTÖvrigt04/04/2016

Hjälp med handläggning av juridiskt ärende

Hej,

Jag har ett ärende med universitet (handledare, examinator). Skulle ni kunna hjälpa mig att anmäla mot dem? Eller skulle ni kunna ge mig några råd att hur jag kan göra det?

Tack för hjälpen i förväg.

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din förfrågan!

Jag råder dig att ta kontakt med oss på info@lawline.se alternativt ringa oss på 08-533 300 04 för vidare hjälp i ditt ärende. Telefonrådgivningen är öppen mån-ons kl. 10-16. Beskriv då ditt ärende mer utförligt och vad det är du vill ha hjälp med så svara vi gärna på dina frågeställningar!

Hoppas detta var svar på din fråga och lycka till med ditt ärende!

Med vänliga hälsningar,

Zorba HållstenRådgivare