FrågaFASTIGHETSRÄTTÖvrigt27/08/2019

Behov av hjälp med stämningsansökan - vart vänder jag mig?

Hej uppsagd av privat hyresvärd på inga grunder efter en månad, han gick emot sitt hyreskontrakt. Behöver advokat för stämning.

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Du är varmt välkommen att kontakta Lawlines juristbyrå för hjälp med din stämningsansökan. Sätet är i Stockholm men det finns även möjlighet att ta möten via telefon eller Skype vid behov.

Boka möte: För att boka möte med Lawlines juristbyrå rekommenderar jag att ni fyller i formuläret som ni hittar här.

Telefon: 08-533 300 04
Öppettider: måndag–fredag kl. 10.00–16.00

E-post: info@lawline.se
Observera att vi inte besvarar juridiska frågor via mail. Skicka i stället din fråga med vårt webbformulär.

Postadress:
Lawline AB
Saltmätargatan 5
113 59 Stockholm

Hoppas mitt svar har varit till hjälp. Har du fler frågor och funderingar är du varmt välkommen att återkomma med dessa till oss på Lawline.

Vänligen,

Cornelia IsacsonRådgivare