Återkom med mer information

Vi är två grannar som delar avlopp infiltration med stenkista, jag flytta in två månader tidigare än grannen avloppet heter Baga, jag betalar 168: tusen grannen 77 tusen, enligt Baga ej betalt installationen, vilket jag skulle ha 168 tusen minus 77 tusen, då skulle jag erhålla 45000, vilket dem vägrar ge mig, avloppet kostade 252.631, nu har vi fått kommunalt därför uppdagas detta eftersom man får tillbaks en viss procent av kommunen, jag står elen också vilket dem ej betalar heller.

Lawline svarar

Hej!

Jag har svårt att förstå din fråga och behöver mer information. Återkom till mig på emil.blomqvist@lawline.se med mer information så hjälper jag dig!

Hälsningar,

Emil BlomqvistRådgivare