FrågaÖVRIGTÖvrigt13/04/2012

Skolfråga

Hej Jag håller på med ett arbete i skolan om fysisk säkerhet och har fått till uppgift att ta reda på om överklättringsskydd och då specifikt om budjet alternativet glassplitter nedstucket i betong är tillåtet i Sverige? Om inte var finns denna lagtext? Om ni inte vet kanske ni vet var jag kan söka vidare för att få information? (har googlat men inte hittat så mycket) Stort tack på förhand! Vänliga hälsningar //Henrik

Lawline svarar

Hej! Vi här på lawline har som policy att inte besvara skolrelaterade frågor. Jag får hänvisa till kurslitteratur samt eventuell handledare för skolarbetet. Vänligen Ester Sandgren
Ester SandgrenRådgivare