FrågaÖVRIGTÖvrigt01/08/2011

Lawline agerar ej ombud

Bedriver ni någon verksamhet med att ställa upp som ombud? Varför jag frågar är för min fackförening har orsakat avtalsbrott.

Lawline svarar

Hej! Nej, det gör vi inte. Lawlines vision är att ge snabb, enkel och kostnadsfri juridisk rådgivning via internet till privatpersoner och mindre företag. Frågorna på lawline.se besvaras av juriststudenter. Du får gärna skicka in frågor till oss så kan vi ge dig initial juridisk rådgivning efter bästa förmåga. Jag råder dig att kontakta en professionell yrkesman som kan hjälpa dig. Med vänliga hälsningar
Emelie GärdeRådgivare