FrågaEKONOMIÖvrigt01/08/2006

Kan man låna pengar om man har betalningsanmärkningar

Finns det ett lån som man kan söka om man har betalningsanmärkningar och jag vill bli av med mina skulder så att jag slipper ha betalningsanmärkning.

Lawline svarar

Hej! Det är helt upp till företagen som betalar ut lånen om de är villiga att låna ut till en person med betalningsanmärkningar. Så vitt jag vet finns det väldigt få företag som är villiga att låna ut till personer med betalningsanmärkningar. Mvh
Fredrik JorstadiusRådgivare