FrågaEKONOMIÖvrigt28/10/2020

Vill komma i kontakt med Lawline utan kostnad

När kommer du och ringa upp mej tummen gratis????Tummen

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Det framgår inte riktigt, men jag uppfattar det som att du har en juridisk fråga och vill komma i kontakt med Lawline. I så fall rekommenderar jag att du ringer till Lawlines telefonrådgivning. Telefonnumret är 08-533 300 04, och telefonrådgivningen har öppet måndag–fredag kl. 10.00–16.00. Telefonrådgivningen är gratis för den som ringer. Du kan även skicka in en gratisfråga via hemsidan.

Om du vill boka tid med en av Lawlines jurister kan du göra det genom att fylla i formuläret här. Lawlines juristbyrå debiterar 2 000 kronor per timme.

Vänligen,

Jenny HedinRådgivare