FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt20/10/2018

Vilken juridisk hjälp kan Lawline hjälpa till med?

Hej

Jag har varit utsatt till tortyr, misshandel och felaktig indragning av sjukpenning frå försäkringskassans sida. Nu behöver jag juridisk hjälp för att yrka för skadestånd samt att få min sjukersättning tillbaka.

Kan ni tänka er att hjälpa mig?

Mvh

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline!

Din fråga ger inte tillräckligt med information för att jag ska kunna ge dig något konkret svar på hur du ska gå tillväga framöver med ditt specifika ärende. För mer juridisk hjälp är mitt råd därför att kontakta en jurist på Lawline genom denna länk. Fyll i dina kontaktuppgifter och en kort beskrivning av ditt ärende så återkommer någon av våra jurister inom kort till dig.

Hoppas du känner att du fått lite vägledning för hur du kan gå tillväga för att få ytterligare juridisk hjälp.

Sandra LundinRådgivare