FrågaEKONOMIÖvrigt25/11/2019

vem skall betala abax?

vem skall betala abax

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga?

Det framgår inte så mycket information I din fråga. Med abax, menar du företaget ABAX (länk här)? Har du eller någon du känner köpt något från det företaget (eller något annat företag med liknande namn)? Det kan även vara av betydelse ifall du har köpt en vara eller tjänst i egenskap av näringsidkare eller konsument.

Jag rekommenderar att du ringer till Lawlines telefonrådgivning, så att du kan utveckla din frågeställning och ta reda på om Lawline kan hjälpa dig vidare. Telefonnumret är 08-533 300 04, och telefonrådgivningen har öppet måndag–fredag kl. 10.00–16.00.

Vänligen,

Jenny HedinRådgivare