Varumärkesskydd

Hej,

Skulle vilja ordna varumärkesskydd till en produkt i Sverige alternativt hela Europa.

Har ni någon duktig juriststudenten ni kan sätta mig i kontakt med så jag kan höra vad han/hon säger?

Trevlig dag.

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline!

Om du har en fråga om varumärkesskydd ska jag göra mitt bästa för att besvara den. Lämna din fråga i en kommentar i kommentarsfältet nedan så ska jag besvara den så snart jag kan.

Jag hoppas att mitt svar var till hjälp!

Med vänlig hälsning

Magnus GustafssonRådgivare