FrågaSTRAFFRÄTTPåföljder02/12/2017

Vad kan mitt straff bli?

Hej!

Har varit på förhör hos polise och erkänt att jag köpt i olika till fällen(12gr). Vad kan mitt straff vara? Om det blir böter , vad kan summan vara?

Tack så mycket i för hand.

Lawline svarar

Hej!

För att kunna svara på vad du kan få för straff behöver jag veta vad du har köpt. Om du vill kan du kommentera här nedan så ska jag försöka utreda vad du kan få för straff.

Med vänlig hälsning,

Emelie LövgrenRådgivare