Vad för frågor kan man ställa på Lawline?

Hej!Jag har en personlig fråga angående en åklagan. Får jag ställa den här på sidan?

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Du är varmt välkommen att ställa alla juridiska frågor till oss, sedan besvarar någon av våra rådgivare din fråga i den mån det går. Tänk på att alla svar publiceras offentligt på vår hemsida. Om du däremot skriver några personliga uppgifter (såsom namn, personnummer m.m.) tar vi givetvis bort dem innan publicering.

Önskar du hellre att få ett snabbt svar erbjuder vi våra expresstjänster som ger dig svar inom 1-3 dagar (beroende på vilken av tjänsterna du väljer). För svar inom 24 H är priset 1495 kr och för svar inom 3 dagar är priset 995 kr. I våra expresstjänster kan du även välja att svaret inte ska publiceras öppet.

Hoppas du fått svar på din fråga!

Vänligen,

Dennis LavessonRådgivare